Det närmar sig...

Den stora dagen dagen närmar sig med stormsteg, det vill säga min födelsedag!!!
Så, jag tänkte helt enkelt lägga ut en liten önskelista om nu någon tänkt ge mig present...

Det magiska datumet är den 3:e november!

Jag önskar mig:

- Prenumeration på någon tidning (nu när jag ska vara hemma några månader så vore det trevligt med en tidning som kom hemdimpandes med jämna mellanrum). Jag tänker mig tidningar typ Amelia eller varför inte Mama, om man nu ändå ska göra det här familjelivsgrejen på riktigt...

- Nya träningskläder, i massor! Jag har storlek M på Nike-kläder...

- Presentkort på kläder och på Kicks

- Meidl-kängor (mina läker in vatten och är man skogsmulle så är man)

- Handdukar och badlakan (de vi har är alla olika, olika storlekar och olika färger, jag vill slänga allt och ha ett badrum som är fullt av fina textiler och fluffiga handdukar/badlakan - minns den gamla tvättmedelsreklamen...)

- Sängkläder och underlakan (sjukt tråkigt, men det är på samma nivå som med våra befintliga handdukar/badlakan - jag vill ha snygga, mjuka, satin, siden - jag vill ut med det gamla och in med nytt!!!!)

Sedan uppskattas ALLTID böcker, städning (gud om någon ville komma hem och städa), någon som bjuder på middag, kanske går ut med min hund om jag är riktigt trött någon dag, massage, någon som bjuder på fika...  Jag är med andra ord rätt lättroad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback