Massage, misslyckad prutning, middag, bubbel och längtan efter solen...

Sportmassagen var fantastisk, verkligen välbehövligt. Det gjorde ont mest hela tiden, men det var skön smärta. Fick mig dock ett gott skratt när han masserade mina fötter, men jag ryckte upp mig och kom igen, och faktiskt så var det riktigt skönt men jag var verkligen tvungen att andas djupa andetag och tänka på något annat. Han stetchade även ut en del behövliga muskler och jag känner mig nästan som en ny människa nu...

Vi har även idag varit inne i själva Belek. En massa j*vla skit fanns där. Inte 17 att jag betalar 300 pix för en tröja med halvtaskigt tryck. Banne mig! Det märks att det är lågsäsong, även handlarna har lågsäsong och var inte ens särskilt efterhängsna och brydde sig inte om att pruta. Tog man inte deras pris så fick det vara...

Dagens middag bestod av Medelhavsbuffé, men för att vara ärlig så märker jag ingen skillnad på de olika tema-bufférerna. Jag plockar till mig i princip samma varje kväll: massor av svarta olivor (ni vet, de med kärnor), friterade grönsaker (ser ut som en pannkaksplätt ungefär - fantastiska), en bit paj, massor med hummus och tzatziki, kycklingspett och massor av goda grönsaker....

Ikväll var det music-quiz på hotellet. Jag och min kollega Tom ställde upp som ett lag - och gissa, vi kom på delad 1a plats (vi delade den med våra kollegor Stefan och Fredrik). Viktigt att vinna!
Segerns sötma smakar lite surt eftersom Tom med sin Ipod googlade namnet på skolan John och Olivia gick på i filmen Grease, men ändå, jag tycker vi var värda segern!!! Vi vann två flaskor bubbel och det smakade bra, snart kanske jag t o m kan säga att jag tycker att det är gott med bubbel (nyårslöftet ni vet).

I morgon drar golfarna iväg tidigt, och jag sover sött kvar i mitt stooora rum och breda säng.
Klockan 14 är det dags för månadsmöte, japp, en hel timme är avsatt för konferens. Huga mig, att man ska behöva jobba på semestern...

I morgon håller jag verkligen tummarna pån att solen skiner - kan man reklamera en resa på grund av moln eller? I sånna fall vill jag göra det... 2 molniga dagar redan, så ska det väl ändå inte vara?

Glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback