Body Pump 65

Har nu ikväll kört igenom det nya passet live själv för första gången.
Lite småmissar, men inget som någon märkte av (hoppas och tror jag). Jag ställer rätt höga krav på mig själv, jag vill att det jag levererar ska vara perfekt...
Nu har jag dock två veckor på mig innan jag skall ha nästa gång så då hinner jag verkligen finslipa programmet.
Spontana tankar om nya koregorafin: jag tycker bröst och axlar är fruktansvärda men annars är det helt ok. Väldigt få pauser det här programmet så det gäller att fördela kraften och orka till slutet (det är väl det det hela går ut på, uthållighet...). Summan av kardemumman, I like it alot! Kommer att bli roligt att leverera den de kommande tre månaderna!

Nytt pass i coren också, tack och lov har jag en hel vecka på mig att öva in den! Kommer att gå finfint!

Trevlig fredagkväll på er, jag har precis ätit räkor, ska nu hänga tvätt och sedan börja packa!
Upp tidigt i morgon för att hinna till skogen med Albin innan jag skall köra en mind-spinning-klass.
Stress, vad är det för något?

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback