Konferens

Får några få lugna minuter över här på jobbet. Vi har massor att göra för tillfället, och det är jätteroligt! Jag känner mig glad och inspirerad varje morgon jag går till jobbet och jag tackar min lyckliga stjärna för att jag har ett sådant omväxlande, ansvarsfull och roligt jobb.
Vi har verkligen massor att göra förtillfället, men ibland får man ta sig några minuter över till att bara vara, surfa runt och bara inte göra någonting...
Som tack för bra utfört jobb under 2007 så skall hela företaget åka till Turkiet en vecka på golfresa/konferens. Eftersom jag är den enda som inte spelar golf kommer jag att fylla mina dagar med träning, sol, promenader och bara vara. Några härliga böcker i en solstol.... Turkiet kommer inte att bjuda på 35 grader i mars men lika varmt som en normal sommardag i Sverige (de få dagar det inte regnar det vill säga) och det kan jag absolut leva med en vecka. Dessutom ska vi bo på ett spa-hotell och det känns som om att jag kanske ska hinna få in några behandlingar också... Det ska bli skönt, att komma bort.
Vilken tur för mig att jag även har supertrevliga kollegor också!!

Snart väntar spinning och core och jag är faktiskt laddad. Ny musik skall testas igen, jag tror att jag byter pass lite för ofta men jag gillar ny musik och jag kommer i håg att jag som deltagare uppskattade ny musik.
Så i dag är det det en blandning av Foo Fighters, Bon Jovi, Robyn, Lillasyster och Fall out boy - riktiga radio-hits, men det får bli så ibland....

Det är hääääärligt att Christian kommit hem också, nu mår jag BRA!



Kommentarer
Postat av: Jonas Westberg

Men va härligt att läsa att någon mår bra. Det är alldeles för mycket klag på folk (inklusive mig). Måste nog skärpa mig. Hoppas du fortsätter må bra och vara glad. Det är så livet ska vara.

kram

2008-01-30 @ 22:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback