Grym inspirationshelg

Vill bara lite snabbt berätta om min härliga träningshelg i Stockholm!
Massor av roliga inspirerande pass blev det...
Kom hem efter midnatt i natt och huvudet känns segt nu men kroppen är faktiskt riktigt fräsch, trots träningsdosen.
Var på en fantastisk föreläsning med Renata Chlumska där man blev inspirerad att testa sina gränser och att det faktiskt är möjligt att nå sina mål.
Jag hade ju ett mål för 2008 - och det var att det ska bli lugnare och mindre stressigt, tyvärr så ser det ut att gå åt pipsvängen... Men nog om det, grym träningshelg, jag är laddad till tusen och hoppas att jag själv blivit en bättre instruktör med nytt tänk efter helgen.
Ska hem och göra ett nytt spinningpass nu och förhoppningsvis så blir det riktigt bra. Sedan kommer jag även att få hemskickat ett spinningpass som jag var på i lördags. En superduktig tjej från Umeå hade en grym spinningklass som jag ska få!!!
Mer sånna här helger, mer inspiration!

Tack Maria för trevligt sällskap, god mat, fnitter, och sängplats!

Nu ska jag hem och börja med passet!!!!

Kommentarer
Postat av: Kjell Hallberg

Hej Kattis,
Vete 17 hur jag hamnade på din blogg - det blir många svängar när man är ute och åker på webben - men det var kul att se vad du pysslar med. Att du var en sportig tjej från Sveg visste jag ju men att du är så aktiv ......
Skulle nog behöva ett pass med dig inför golfsäsongen kanske.
Hur som helst - hoppas att du dyker upp på Lysegården igen. Till dess - ha det så bra, och hälsa gubben.
Kjell H

2008-01-29 @ 21:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback