Träningsblogg....

Tanken med min blogg var absolut inte att det skulle bli en träningsblogg men jag inser själv när jag ser tillbaka på mina tidigare inlägg att det mest har blivit en massa skriverier om träning och mina pass... Sorry mina icke-tränande vänner, faktiskt så är det väldigt mycket träning i mitt liv just nu och det är såå fantastiskt roligt.
I går blev jag, som första någonsin i Sportlife Kungälv Centrums historia utnämd till Månadens Instruktör!
Det kom som en blixt från en klar himmel! Det betydde så mycket för mig, att deltagarna tycker om mig och även den övriga personal. Jag fick motiveringen av Karin, platschefen i går på plats att jag alltid ställer upp för andra och att jag alltid ger allt jag har på mina pass - Otroligt inspirerande att få! Jag fick även kramar och present!
Tack tack tack! Det sporrar mig så till att våga testa nya saker, att försöka med ett annorlunda passupplägg mm.
I går hade jag för första gången i mitt liv "Mind-spinning". Jag har själv tyckt att mind-spinning kan kvitta, att jag tidigare inte fått ut något av det, men jag tänkte att man får ju prova i alla fall...
Två stycker 30 minuters-pass blev det och det blev fantastiskt!
Jag svettades mer på 30-minuters passet igår än vad jag gör på mina s k "fullt ös, medvetslös-pass" som jag alltid annars har på spinningen. Pulsen kom aldrig upp i max, men jag tror att vi låg på en fantastisk fettförbrännar puls där kroppen brände mer fett än kolhydrater som den gör när pulsen är högre.
Fick otrolig feedback efter passet och jag hoppas att jag i framtiden kan komma att variera bland båda typerna av pass.
Jag känner mig lycklig, inspirerad och jag hoppas att mina deltagare känner det samma!

Ser fram emot Konvetet som Sporlife kommer att anordna för sina instruktörer den 29 mars....

Ikväll skall jag skicka i väg Christian på Box75 och själv ta mig en lång härlig promenad med hund och god vän!


Kram till er alla







Kommentarer
Postat av: Anonym Sportlife-besökare

Mer mind-spin i dina pass??? Jaha, då får man göra något annat på tisdagar.

2008-02-06 @ 16:21:43
Postat av: Kattis

Pälle, Pälle... Vi får väl se!

2008-02-06 @ 20:51:22
Postat av: Veronica

Grattis!! Gud vad kul för dig! Själv kör man styrke-spinning med Ann-Margret 2ggr/vecka.. Kramar

2008-02-06 @ 21:24:37
Postat av: Jempan

Grattis grattis till "månadens instruktör" Vad kul!
Allt bra annars? jag tränar för fullt inför mitt första Tjejvasanlopp om 2 veckor :)
Kram

2008-02-10 @ 19:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback