KARIBIEN!

Jag och Christian är i Karibien!!!
I torsdagmorse tog vi flyget till London, sedan "hamnade"' vi på Barbados där vi tillbringade en natt och en härlig förmiddag innan vi klev på det lilla propellerplanet och flög till Bequia där lillebror är. Eftersom vi åkte ner och överrraskade honom så har jag inte kunnat skriva om det tidigare...
Klockan är nu strax 8 på morgonen och vi sitter på ett hotell med en vidunderlig utsikt över Friendship Bay, där vågorna slår mot stranden, tuppen gal och klarblå himmel...
Brorsans min i går när vi dök upp på hans restaurang var oslagbar!!!
Nu väntar en vecka här, och i eftermiddag kommer mamma och pappa. De fick tyvärr tillbringa en extra natt i Stockholm då det blev tekniska fel på deras plan och de kommer nu ett dygn efter oss...
I morgon skall vi åka speedboat till någon annan ö, för i morgonon är kockarna lediga. Annars så ska vi inte göra så mycket förutom att sola och bada...
Vad gör jag här egentligen vid datorn? Dags för frukost innan vi beger oss ner till stranden...

Grattis Edvin och Rebecka som i natt fick en liten prisessa!

Många kramar från Karibien     

Som brorsan alltid säger: PARADISET, och jag tror att jag håller med honom....


Kommentarer
Postat av: Svåger N

Jag är inte alls avundsjuk...*L*..
Ha det underbart och hälsa alla.....

2008-02-23 @ 13:42:13
Postat av: Jeanetthe

Hej på er i Karibien!
Verkar som om ni har det rätt ok.... hehe
Här hemma är det pissväder, så njut.
Kan tänka mig Aleks min...
Ha det bäst! Kram till er alla

2008-02-23 @ 23:47:27
Postat av: Ella å co

Hej!
Låter underbart! Tänkte just på att det var precis ett år sedan vi bilade hemöver för "sportlov" - vilken rolig & tjötig bilresa...Karibien är förstås av en helt annan kaliber, du får berätta när du kommer hem!

Ha´de gott och hälsa familjen
Kram kram

2008-02-24 @ 21:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback