Going down

Efter flera veckors lyckorus känner jag mig idag lite hängig och nere... Är överöst med jobb, gör så gott jag kan, känner mig energilös och bara less... Vet inte varifrån detta kom.
Hade en grym spinning igår, deltagarna gav mig gåshud på slutet och flera spontanapplåder under passet och coren efteråt gick kalasbra. Jag har sovit bra i natt och jag har världens bästa sambo. Trots detta känner jag mig nere... Vill ingenting idag. Vill gå hem...
Kanske passar bra att jag bokat in mig på boxning ikväll, slå bort alla eventuella aggressioner eller vad det är som ligger och bubblar... Känner mig tvär idag, får nästan anstränga mig att vara trevlig när det ringer...

Kommentarer
Postat av: Jeanetthe

Man behöver ha sådana dagar oxå.. Men du vet att det går över. Och en liten prommis med bra bok i örat och goa Albin brevid kommer att göra susen!
Ha en bra kväll!
KRAM

Postat av: Jempan

Hej! Ledsen att vi inte hann prata idag. Längesen nu!
Hoppas att du fick slå bort all negativ energi på boxpasset
Kram

2008-02-13 @ 20:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback