Tisdag

Snart lång helg, så härligt!
I morgon efter jobbet drar jag, Christian och Albin norröver för att campera hos mamma och pappa över helgen. Extra roligt är att även lillebror kommer hem i morgon från äventyret Karibien.
Skall bli skönt med några lediga dagar, komma bort och få frisk luft. Vara ute och äta god mat....
God mat åts det på Grepvägen igår. Tacopaj med tomatsallad och gucamole, en riktig höjdare.

Först i morgon har jag ett frukostmöte i Gbg, vilket innebär att jag måste åka hemifrån tidigt tidigt, och eftersom jag är trött som jag vet inte vad under veckodagarna på mornarna (dock inte på helgerna) så ser jag inte fram emot att behöva kliva upp tidigare än tuppen...
Vi har sovit med fönstret öppet i natt, så skönt!

I dag har jag inhandlat fina nya ballerinaskor och 3 toppar på Gina Tricot - det var jag värd...

Träning ikväll, spinning och core. Har lite ny musik till spinningen som jag ser fram emot att prova leverera. Ett hopkok från helgens marathonspinning, hoppas deltagarna är laddade!

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Coach

Lördag spikat?

2008-05-08 @ 12:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback