Spinningmarathon

I dag har jag haft spinningmarathon!
Jag och en kille som heter Jimmy körde för full klass i 2 härliga svettiga timmar! Spinning när det är som bäst?
Deltagarna var fantastiska, sådan härlig känsla! Rysningarna på armarna kom flera gånger och alla gav verkligen 110% procent.
Vad är det egentligen som gör klasserna så olika? Ibland känns det bara halvdant, ibland helt fantastiskt... Varför blir det så, jag tror delvis att det beror på mig, hur taggad jag är och hur förberedd jag känner mig, men lite lägger jag även över på deltagarna. Jag vill att de ger mig 100% och gör de inte det så försvinner magin på något sätt...
I dag var det magiskt! Jag log så hela jag knappt kunde cykla. Hade kunnat cykla hur länge som helst, deltagarna tog mig upp till nya nivåer! Applåden när de 120 minutrarna var avverkade hade kunnat tina all snö i Härjedalen... Det gick inte ens att se ut genom fönsterrutorna för det var sådan imma.
De tokiga deltagarna ville ha passet "minst en gång i månaden" - Tack alla ni fantastiska!

Benen känns okej, har tagit mig en 7 km-promenad nu på kvällskvisten med vännen Maria och det var skönt att komma ut och mjukna upp benen lite. Benen känns lite trötta, annars mår kroppen tiptopp! Väldigt mycket träning den senaste veckan, i morgon blir det endast en promenad med hunden, återhämtning och uppladdning för tisdagens spinning och core-pass. Ska faktiskt bli skönt att vara ledig från både jobb och träning för på onsdag åker vi hem till Härliga Härjedalen för att njuta av några lediga dagar....

Många kramar!
         

Kommentarer
Postat av: Lars

2 timmar? Inte illa! Men vi brukar köra minst tre... ;) Och nu är ju cykelsäsongen igång!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback