Spinning och BP

Har två bra träningsdagar bakom mig, känner mig pigg i kroppen och inspirerad till mer träning.
I måndags hade den gode Jonas nackspärr och jag hade inte bättre för mig och kunde då gladeligen hoppa in som vikarie. Måndagar är, inget snack om saken, primetime och det var inte mindre än 41 träningssugna deltagare där (jämfört med mina 20 på fredagarna)!
Bra flyt i passet, hade dock vissa tekniska problem i början då stereon inte alls ville göra som jag hade tänkt. Rundgång och ingen volym är ingen höjdare på ett BP-pass, men en av deltagarna visade sig var teknisk och väl inne i rygglåten (låt 4) så hade det löst sig...
Grymt go på klassen, det är härligt när alla deltagarna är laddade och träningssugna.

Träningssugna var även mina spinningdeltagare i går. Tisdagar är mina kvällar och i går var det igen fullbokad klass. Många många stammisar som tar i för kung och fosterland. Rysningarna kom på sista låten när alla tog i, tjoade och gav järnet! Jag älskar mina tisdagar. You are my inspiration!
Coren efteråt går av bara farten, hinner knappt tänka för man är så uppe i varv efter spinningen. Bra ös även där, tjejerna och killarna pustade och stånkade och alla gjorde sitt bästa!

Medlemmarna på Sportlife Kungälv Centrum är fantastiska!

Träningsledig ikväll, det får bli en långpromenad med världens bästa Albin och sedan mys i soffan.

I morgon skall jag köra Katarinas spinning då hon ligger hemma i feber, stackarn - Get well soon!

På lördag skall jag på en Les Mills-utbildning som heter AIM och är något med att utvecklas som instruktör som jag verkligen ser fram emot! Man vill alltid bli bättre!!!!!!!

Fredagkväll - BP - med mina fantastiska "stammisar" som ställer upp i ur och skur....

Bra träningsvecka, känns skönt att vara i gång igen efter semestrar x 2, påsk och allt vad det varit....

27 april har jag Marathon-spinning, jag och någon mer, vet ej vem än så länge! Kul, 2 h spinning med två superladdade instruktörer!!! Välkomna!

Kommentarer
Postat av: Jeanetthe

Alltid lika kul att gå på dina pass. Man är ALLTID lika trött efteråt. Och om man "mesar" så får man två svarta ögon spända i sig... Och det är RUSKIGT bra.
Jaha, spinning imorron alltså... ingen prommis med mig.. :( Men du, vi får tid för det snart....
Ha en underbar dag, hälsa de andra två. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback