Drömmer mig bort lite...

Har knappt hunnit komma hem från min senaste semester och redan är jag inne på resebolagens siter. Ett år kvar till nästa semester, ett helt långt år...
För ett år sedan den här tidpunkten var vi på Phi Phi och hade det underbart. Vill tillbaka!
Har liksom ingenting att se fram emot nu, känns väldigt tråkigt....
Sommarsemester nästa år är inget att tänka på då Mannen i mitt liv jobbar hela somrarna med golfbanan.
Så, det får bli en långresa igen nästa höst. Men det är ett helt år kvar...
Är inne och har hittat resor till Bangkok i oktober nästa år, 12 månader kvar. Mycket hinner hända på den tiden, men till solen, värmen, maten, folket vill jag i alla fall. Till Phi Phi...

I går åkte världens bästa lillebror tillbaka till Bequia i Karibien. Så himla avundsjuk på honom. Ända till maj-juni nästa år är han borta och jag känner redan en enorm saknad.

Alek - var rädd om dig!


.


Kommentarer
Postat av: Lillebror....

Det ska jag vara. O du, frys inte sa mycket i vinter. Det ska inte jag iallafall. He He.... Puss

2007-11-02 @ 00:25:54
Postat av: Lillebror....

Det ska jag vara. O du, frys inte sa mycket i vinter. Det ska inte jag iallafall. He He.... Puss

2007-11-02 @ 00:26:04
Postat av: mamma i Sveg

Stort GRATTIS på 30-års dagen, Kattis!!!
Kramar fråm mamma o pappa

2007-11-03 @ 09:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback