Ahh!

I dag ska jag äntligen får min nya kudde - i födelsedagspresent fick jag nämligen en  Hästens Anatomiska sovkudde av mormor och morfar. I dag ska den inhandlas av C som ska till Göteborg!
Sover lite konstigt på nätterna och jag hittar aldrig någon skön ställning med mina nuvarande billiga IKEA-kuddar (inget ont om IKEA) men jag ser fram emot vad Hästens kudde kan göra för mig....

Fredagmorgon och jag har redan hunnit varit iväg och haft en spinningklass. Längtar till jul då jag kommer att sluta ha 3 av mina 5 pass, det blir för mycket! Så inga pass på min anläggning här i Stenungsund. Ska bli såå skönt! Nu kan man lägga mera krut och ork på passen på anläggningen i Kungälv. Dessutom ska jag gå en instruktörsutbilning i Core och även köra en sådan klass efter jul.

Intensiv helg med andra ord. I morgonkväll ska vi även hem till Malin och Martin och äta Thai-gryta och prata Thailand inför deras och Jeanetthes resa till Phuket som 4 veckor (jag är inte alls avundsjuk!)

C har volleybollmatch på söndag och på söndageftermiddag kommer lilla Loppan, en Jack Russel-tik som ska hänga hos oss en vecka.
Det händer mycket just nu, I like!

Många kramar och hoppas ni får en fantastisk helg!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ha en underbar helg du med kära vän!!

2007-11-09 @ 10:09:14
Postat av: Anna-Karin

Tack för gratulationen. Åren går och går;-)
Hoppas du blir nöjd med din nya kudde.
Har själv en kudde från Tempur och den följer mig land och rike runt. Viktigt att kunna sova skönt.
Ha en trevlig helg.
Kram

2007-11-09 @ 13:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback