Länge sedan

Det händer mycket i mitt liv just nu, MYCKET!
Lovar att berätta mera om detta så jag bara kan. Förhoppningsvis leder det till något riktigt bra...
Annars så har jag haft fullt upp i veckan och i dag passar jag på att bara vara med min hund. Christian golfar i dag, onsdagsgolfen, och kommer inte hem förrän sent.
I går var jag i Stenungsund och hade mitt första BP-pass - urroligt var det och kändes riktigt bra. Nu vill jag bara att sommarschemat skall komma i gång och jag kan bli inskriven i schemat! Mer om detta kommer såsmåningom.
Just nu väntar jag med spänning på att min telefon skall ringa...

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Ella å co

Hej hej!
Snart får du skvallra lite om jobben tycker vi. Jag skulle nog behöva lite träning, har fått ryggskott -snacka om gamlingsvarning. Antagligen beror det hela på ett snedlyft från spjälsängen...
Tjipp å hajk från oss i storstan

2007-05-09 @ 17:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback