Friday it is

Fredagar är härliga, lite lättare att kliva upp, lite roligare att gå till jobbet!
Nu ska jag kanske inte klaga då jag bara jobbat tre dagar men det är en skön stämning generellt på fredagar.
Jobbar dock hela helgen på Lysegården, men det ska bara bli roligt!
Var på IKEA i går och handlade ett högskåp och ett skåp med två dörrar att ha under handfatet, blev kanonbra! Tvingade min sötaste sambo att montera allt igår så nu gäller det bara att fylla skåpen vilket inte borde vara några problem. Hittade även två taklampor, köpte några blommor och lite ljus och såndant som alltid hänger med hem efter ett IKEA besök.
Snart har vi nog full ordning på hemmet...
Lugnt på jobbet, väntar fortfarande på min mobiltelefon som skulle kommit i onsdags.
Ikväll tror jag att det blir mys med sambon, länge sedan sist, kanske t o m en film, kommer inte ihåg när jag såg en film senast. Några tips?

Hoppas att ni får en underbar helg och att solen behagar att titta fram snart...

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej Tjejen!
Grattis till nya jobbet o nya lägenheten!
Kan du inte lägga ut lite bilder till "oss" som inte är i GTB var o varannan dag...*S* Kul o se hur du bor!
Kram!

2007-05-25 @ 12:28:37
Postat av: Gustafsson

Härligt med myskväll, men Kattis tänk bara på konsekvensen efter myset. Du fick ju panik när Tilde var lite skrikig i söndags...
;)
Liten varningslampa bara!!!
hahaha...
Ha en underbar helg
Kram Martin

Postat av: Kattis

Marie >> Ska se vad jag kan göra...
Martin >> Vill minnas att när jag var och hälsade på hos er så tystnade hon först när hon fick komma till mig och du var alldeles svettig... Hur gick golfen i onsdags? C var rätt så tyst när han kom hem... (undrar varför?) Vi ses i morgon på GK!

2007-05-25 @ 15:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback