Första dagen

I dag är första dagen på nya jobbet - För er som inte vet så är jag numera rekryterare på ett bemanninsföretag i Stenungsund! Känns bra, i dag har jag mest suttit och matat in information, fått min nya dator och liknande... Men trevliga kollegor och jag tror att jobbet blir superbra. Nu vill jag bara bli varm i kläderna...
Var och teamade i går på Sportlife och körde Body Pump, efter två teamade klasser är jag nu redo att köra mina egna klasser och på söndag smäller det - roligt som bara den ska det bli!
Mitt gym Pulsen har även de försökt boka upp mig som instruktör och jag tror att jag kommer att  ha fullt upp på instruktörsfronten framöver. När man ändå tränar kan man ju lika gärna få betalt för det eller hur?
Ikväll ska jag, Tjollahopp och Jea ut på långpromenad. Solen skiner, med rätt blåsigt men det ska bli skönt att få rensa huvudet lite efter min första "tunga" arbetsdag....



Kram

Kommentarer
Postat av: Jonas

Stort grattis till ditt nya jobb! Det kommer att bli superbra!

Postat av: Kattis

Jonas >> Tack så mycket!!!! Kram kram

2007-05-23 @ 15:55:16
Postat av: Maria

Härligt med ditt nya jobb vännen!!! Miss u...kramis!

2007-05-23 @ 19:40:04
Postat av: Jeanetthe

Tack för promenaden, alltid skönt att "rensa huvet" en stund som sagt.
Jag tror och hoppas att det kommer att gå kanon på jobbet....
Hörs! Kram

2007-05-23 @ 21:31:13
Postat av: Jempan

Hoppas att du kommer att trivas på ditt nya jobb!
Kram kram

2007-05-24 @ 11:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback