Vår, eller?

Nu känns det verkligen som om våren är kommen!
I måndags så tog jag en sväng runt området och överallt spatserade människor med jackan hängades över armen och många satt ner och tog en glass i solskenet, i dag ser ut att bli en minst lika bra dag... Härligt!
I går var jag på intervju för ett jobb jag sett som jag tyckte lät kanon - och allt var kanon, tills de erbjöd mig en lön som var 8500:-/månaden MINDRE än vad jag har i dag. Och då ingick det även kvällar och helger i tjänsten, jag kommer att tacka nej under dagen... Har det nog rätt bra på mitt jobb som det är i dag, det är fritt, bra arbetstider och okej lön. Nästa vecka går min provanställning ut och då är det dags för en löneförhandling igen...
image100

Annars så räknar jag dagarna tills Christian kommer hem! Det skall bli såå skönt att få hem honom!
Albin som bor hos mina svärföräldrar nu vill också flytta hem verkar det som då han ser enormt ledsen ut på kvällarna efter långpromenaden. Vill att familjen ska vara samlad igen!
Ikväll börjar Greys Anatomy igen och det ska bli så roligt (tillhör en av de få serier jag följer) - dubbelavsnitt ikväll, dubbel lycka!
Har börjat tänka lite på kosten och försöker nu undvika kolhydrater under veckorna för att under helgerna kunna unna mig lite. Har gått kanonbra, och äter bla kidneyböner och sojaböner nu! Gott.. Som mellanmål på förmiddagarna brukar jag ta en varma koppen och nu sitter jag här och sörplar i mig en och inser att jag har ju köpt minestronesoppa- och vi vet ju alla vad

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu kommer jag snart hem....

2007-03-15 @ 17:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback