Torsdag

Veckan so far har varit helt okej men det kan bero på att min chef varit frånvarande (igen och som alltid) - jag har i alla fall lyckats med två affärer och det är en fantastisk känsla när det går igenom, när man får det där "ja, vi kommer att gå vidare med kandidat XX" - så all by my self har jag lyckats med två den här veckan och förhoppningsvis blir det en till i morgon.
Förresten skall jag gå och utbilda mig till Body Pump instruktör på riktigt om två veckor. Har varit i kontakt med några gym och kommer att få stå på deras vikarielista så snart utbildningen är klar. Roligt!

Har fått världens största blåsa på tungan, hela munnen är svullen och jag sluddrar lite när jag pratar. Vad gör man åt det?
Känner mig lite hängig / less - som 
Jempan skrev på sin blogg igår: Det känns som om sålt smöret och tappat pengarna - I know the feeling....

I kväll väntar en timme Body Pump och sedan cykel eller promenad med pojkarna i mitt liv!
Christian var inne i vårt nya boende i måndags, han smög in där när inga hantverkare såg honom (ni förstår, vi har fått stikta order om att vi inte får gå in före utsatt datum 26 april då hantverkarna inte vill ha något spring där) och det verkar bli kanonbra! Vill flytta nu....


Grattis till svärfar som fyllde 61 år i går och Grattis till Daniel R som fyllde 30 i år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback