Påskångest

Solen skiner härligt i Göteborg i dag!
Trodde att vi hade tvätt-tid i går men det är inte förrän på torsdag, det är underkläders-kris hos familjen Vallström-Eriksson i Kungälv... Missade min tvätt-tid förrförra fredagen så nu kan ni förstå att det är KRIS med stora bokstäver. Det luktar allt annat än hallonsaft i närheten av tvättkorgen... Träningskäderna har en tendens att äckla till sig när de ligger där och väntar på tvättmedel och doftande sköljmedel. Men på torsdag, då...
I går var jag och tränade inte mindre än två gånger! Ett lunchpass på Semcon och efter jobbet smet jag in på SATS för att köra en timmes body combat - underbart!
Har börjat få lite påsk-ångest, hoppas för allt i världen inte att C läser detta...  Har länge sagt att vi struntar att fira påsken i Härjedalen i år, men nu börjar ångesten göra sig påmind. Inget mer skidåkning i år, inget sola mot en husvägg med en kall i handen, inget åka skidor i vårslask, inga bruna kinder med gogglesbränna... Hm! Vi skall eventuellt till goda vänner i Växjö, men det går ju inte att jämföra skidåkning och solandet med Härjedalen!
Och nu är vinterdäcken bortbytta mot de betydligt tystare sommardäcken.
Om två veckor är påsken här, kanske den bästa av helgdagarna på hela året...
Från och med i helgen skall jag söka massor av nya jobb. Jag berättar mer om det sen!
Solen skiner som sagt i Göteborg. I dag ska jag ta en rejäl promenad på lunchen. Och som jag skrev till mina anställda i morse säger jag även till er - ta en glass i solen i dag, det är ni värda!
Lycka till till Jempan som deltar i en längdstaffett i kväll... Väntar med spänning på att höra resultatet!
I går laddade vi hem Departed, Black Diamond, Déjà Vu, Snakes on a plane... Misstänker att den sista filmen inte är något för min bror. Dessutom håller jag på att ladda hem ljudböcker också, någon som läst/lyssnat på någon bra ljudbok den senaste tiden?

KRAM

Kommentarer
Postat av: mamma i Sveg

Håller med om att påsken i Härjedalen är bäst!

2007-03-21 @ 10:32:12
Postat av: Tina

Hahaha Snakes on a plain. Underbart dålig film! Vi gapskrattade verkligen till den- hoppas ni har en lika angenäm stund med den! Dessutom är den gööörlång hahaha.

Kram!

2007-03-21 @ 11:51:48
Postat av: Livan

Snakes on a plane är tidernas sämsta film... jag kollar hellre på SVTs testbild varje vaken timme en hel helg än kollar på den igen!

Postat av: Kattis

Livan och Tina >> Vad skönt att ni inte gillade den filmen! Nu kan han där hemma kolla på den när jag tittar på Greys Anatomy, Desperata Hemmafrurar eller något annat bra... Ha ha! Vad skönt att någon annan dizzar än jag för en gångs skulle ;)

2007-03-21 @ 15:41:34
Postat av: jonas

Jag skjuter mig hellre hängandes i en snara som är elektriskt med en spruta i armen än att tvingas kolla på Snakes On A Plane en andra gång.

2007-03-21 @ 21:26:34
URL: http://www.jonaswestberg.com
Postat av: Maria

Kom "hem" till påsk:-) ....

2007-03-22 @ 09:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback