Glasögon

Nu var de uthämtade från optikern! Känns en smula ovant, känns lite vingligt. Men jag kan banne mig inte gå med dem, då snurrar hela världen. Men vid datorn funkar de bra. Kommer att vara jobbigt för ögonen de första dagarna sa den snälla tjejen på AktuellOptik, så nu har jag dem i korta perider för att vänja ögonen.
Ja ja.... Det blir nog bra, ovant är bara förnamnet.

Vädret: Soligt

Moi: Glad men trött

Kärleken: Tummen upp

Jobbet: Njae

Träning: Mer, mer

Framtid: Snart flytt

Vänner: Saknar Er


Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Jempan

coolt med glasögon kattis! visst är det läskigt när det snurrar så där..men det kommer att gå över
Saknar dig med!

2007-03-26 @ 13:07:05
Postat av: Anonym

Saknar dig me...Sverige är alldeles för stort! Man vänjer sig med glasögonen, jag lovar! /"Brillormen"...

2007-03-26 @ 13:16:01
Postat av: Jeanetthe

Tjola hopp i solen!
Det är bara att börja gåträna.... För man är lite vimsig i början..
Jag känner för en promenad en dag.... Slå en pling... kan inte på tisdagar än så länge...

Hälsa C o A
Kram

2007-03-26 @ 18:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback