Fredag

Och två veckor sedan jag uppdaterade... Men jag lever och mår bra!
Fredag igen men full fart på jobbet.
Förra veckan var jag i Härliga Härjedalen och hade semester, fast det blev inte så mycket semester då jag både jobbade i skidskolan och på Björnrikegården. 70 härliga arbetade timmar blev det! Klirr i kassan är alltid trevligt!
Skidskolan måste vara världens bästa jobb! Det är såå roligt!
Annars så har veckan bjudit på full fart på jobbet och eftersom Albin åkte med mig hem i söndags så har jag varit med honom på kvällarna i stället för att träna... Men nästa fredag är Mannen i mitt liv (Christian alltså) och då skall det bli ordning och reda igen på träningen!
Ma och pa är hos lillebror i Karibien - resan dit som skulle gå via Arlanda - Amsterdam - Barbados, blev aningens längre med ca 10 timmars väntan i Amsterdam, 11 timmars väntan i NEW YORK men fram kom de i alla fall. Undrar bara var väskorna med falukornvarna har tagit vägen... Lär lukta lik när väskorna hittas igen!
Helgen blir lugn, ska heja på The Ark i morgon i Melodifestivalen, annars så ska jag och Tjollahopp vara ute i skogen och luffsa!
Kram och hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback