En gammal kollega...

I dag var jag via mitt jobb inne i centrala Göteborg. Står och väntar på spårvagnen då jag ser en gammal kollega från min tid på Alfred Berg Fondkommission i Stockholm.
En person jag inte tänkt på på väldigt väldigt länge. Hela jag blev alldeles glad.
Tyvärr så kom min spårvagn precis då och Mattias gick och pratade med några andra människor, kollegor (?) och såg mig inte... Hade inte spårvagnen kommit precis i det ögonblicket så hade jag gått fram... Nu kan jag inte riktigt släppa tanken på honom, vore jätteroligt att träffa honom och höra hur han har det och vad han gör nu för tiden.
Hur hittar man igen en människa med Sveriges vanligaste för OCH efternamn som man inte vet var han bor. Jag vet att han är född i november, men kommer inte ihåg vilket år eller datum.
Någon som har något dektektiv-tips???

Kommentarer
Postat av: Jempan

Oj ja du får ta fram stora detektiv förstorningsglaset och leta efter hans nummer
Hoppas att ni oxå får en bra helg med massor med sol. Kram !

2007-03-23 @ 15:33:49
Postat av: Sofia

Hmm...ja du. Hur hittar du honom? Sånt där är ju jättesvårt. Du kan inte höra med någon på Alfred Berg då?

Trevlig helg
Sofia

Postat av: jonas

gå in på birthday.se och sök lite vettja. där kan man säkert söka på månad med.

2007-03-23 @ 19:28:49
URL: http://www.jonaswestberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback