Vilken dag!

Fredag och allting och vi hade en underbar dag på jobbet, det var nämligen dags för månadsmöte!
God frukost på Stenungsbaden med en härligt utsikt över fjärden, solen strålade. Efter det följde hela TVÅ timmar av trevligt möte där vi konstaterade att siffrorna går åt rätt håll! Tummen upp!
God lunch och massor av skratt, mina kollegor är otroligt roliga! Därefter tog vi bilen till Göteborg där vi i bilen ner blev informerade att vi skulle åka Rib-båt! En gummibåt på 9 meter som hade en toppfart på 50 knop! Båten hade plats för 12 personer men vi var bara 4 och det var en härlig känsla att åka så fort på vattnet. Jag fick samma känsla som man kan få när man åker skoter på fjället.... Fort fort fort!
Superroligt var det, hade nästan ont i kinderna efter alla skratt och det breda leendet jag hade under hela båtresan. Tyvärr finns alla bilderna vi knäppte i en kamera som är uppe i Dalsland någonstans nu men så snart jag får dem mailade till mig så ska jag lägga upp dem.
Jag kan varmt rekommendera en tur med rib-båtarna! Det var bland det roligaste jag gjort på länge......


image131

(Bilden tagen från eyc.com)

I morgon fyller min älskling 32 år! Vi ska dessutom ha en liten inflyttningsfest också, det ska bli roligt! Pierre är redan här och grabbarna sitter och myser framför vår nya TV, som jag ska berätta om någon annan dag....

Det bränner på mina kinder - kanske några nya fräknar tills i morgon?

Kraaaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback