Break, broke, broken

I går morse fick jag en lätt syrlig kommentar från min älskling att jag varit uppe på natten och tittat på TV och inte stängt av den. Nu var det faktiskt så att jag sov hela natten brevid min karl och var inte uppe en gång. TVn var i alla fall i gång och ingen av oss hade varit uppe. När jag lite senare samma morgon satte mig för att äta min skål med fil och kolla lite på Nyhetsmorgon så bara dog den. började ana oråd... Summan av kardemumman är nu att TV är broken och vi måste köpa nu. Jag tyckte att vi kunde låna en liten TV men se det gick inte... Så bye bye härliga skattepengar, nu får vi tack vackert åka och köpa en ny TV i dag. Åh! Min TV som har varit så bra och hållt så länge, inte alls något jag var sugen på att köpa i dag. Men min älskling missade 24 i går och gnällde inte allt för mycket.

Spinnade och tränade core i går. Fruktansvärt varmt i spinningsalen och båda vattenflaskorna var tomma när det var slut. Men det var skönt att träna och instruktören har lovat att hjälpa mig sätta i hop mitt första egna pass som jag skall ha nästa torsdag tror jag.

Åkte och badade efter träningen i går men Nicke, Christian och Albin. Skönt var det!
Resten av kvällen tillbringades framför datorn där vi försökte hitta spinning-musik. Det är något fel på vår Itunes, varför just nu?!?

Ikväll ska vi på Mamma Mia, det ser jag fram emot!


Kram!



Kommentarer
Postat av: han som måste köpa ny tv

om nån har något tips vad för tv man ska köpa lämnas innan klockan tre då färden går mot affären

2007-06-12 @ 08:52:21
Postat av: Gustafsson

Jag har proble´m med mig TV jag med.. så ni sitter inte ensam i båten.
;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback