Rollbyte?

I går var det omvända roller på Grepvägen i Kungälv.
Christian var inne och lagade mat, grillat med kall potatissallad och jag var ute och städade bilen, kollade oljan och fyllde spolarvätska!! Rätt man på rätt plats liksom....
Vår hund är på semester och är hos mina svärföräldrar. Skönt för honom, lite tomt för oss som är kvar hemma.
I morgon ska jag träffa vännerna Jenny och Ellinor, det ska bli jätteroligt. Men först väntar en spinningklass 60 min ikväll. Ändrade om all musik i gårkväll så vi får väl se hur passet blir....

Kommentarer
Postat av: Ella

Tack för en trevlig date...det var ju hur skoj som helst att snacka lite skit och inte minst Härjedalska på Avenyn! Gör vi om snart igen.
Kram!

2007-07-19 @ 23:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback