Helgen

Så var det snart helg igen och nästan alla jag känner har semester på något sätt nästa vecka... Utom jag och Christian. Men fredag är det i alla fall och jag är faktiskt ledig från Lysegården i helgen! Skönt...
Har dock två body pump-pass, ett i kväll och ett på söndag. Men annars så är jag ledig!!!!!
Efter passet ikväll ska vi åka upp till mina svärföräldrar och hämta hem hunden. Vi stannar kvar över natten och hoppas på fint väder, men bikinin får tack vackert stanna hemma. Misstänker att det är ruggigt kallt i vattnet...
Lördagen är ännu oplanerad. Vill bara vara, ta dagen som den kommer. Kanske gå till Fästningen i morgon där det vankas medeltidsfestival, kanske något gott att dricka....
Nästa vecka kommer att gå i ett. Jobbar ensam på jobbet, bara jag på tre kontor. Men de flesta av våra anställda är på semester så jag misstänker att det blir några lugna veckor framöver. Vilken tur att man kan jobba hemifrån om vädret får för sig att bli bättre...
Två superintensiva veckor väntar vad gäller träningen. Har pass varje dag framöver! Vet att det är dumt, att man måste låta kroppen vila emellan och så, men det är bara under en begränsad period och man behöver faktiskt inte ge järnet på varje pass...  Ska försöka i alla fall!
Ha en superskön helg!

Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback