Äntligen

Efter många turer fram och tillbaka så kommer äntligen mitt gamla mobilnummer att fungera.
Så från och med onsdag den 11 juli är det tel: 070-221 28 28 som gäller och ingenting annat.
Ni som har mitt jobbnummer så går det givetvis bra att ringa på det också!
Det glädjer mitt hjärta att ha tillbaka mitt gamla nummer.... Det är ju mitt liksom!
Det har varit struliga veckor sedan april när jag bytte jobb, så tre månader har det tagit innan min gamla arbetsgivare släppte mitt nummer. Skam den som ger sig!

Ring gärna men busring inte!

Helgen, fantastisk! Uppdatering om detta kommer  när orken infinner sig....

Ta´ ta!

Kommentarer
Postat av: gustafsson

Dåligt med uppdateringar efter i lördags...
hahaha...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback