Träningsvärk

Jag har ont i rumpan och benen i dag!!!
Hade först Body Pump-passet på lunchen i går och "knock on woods" men det var fullt! Jätteroligt, men jag blev lite nervös när strömmen av deltagare aldrig verkade ta slut.
Sedan var jag och körde FYS i går kväll. Tuffa stationsövningar i 45 minuter - svettigt, roligt och skitjobbigt!
Så idag har jag faktiskt lite träningsvärk... Skönt!
Annars så har det inte hänt så mycket i mitt liv. Jobbet tar mycket tid, jag åker kommunalt och efter 10 lugna mornar är det som om ALLA tänker åka buss numera. Knökfulla bussar både på morgonen och kvällen. Jag vill gärna sitta i lugn och ro, med jackan uppdragen, nu ska man ha tur om man får sittplats.
På lördag kommer mina pojkar hem och det ska bli skönt att få hem dem en sväng!! Albin bor hos någon av alla sina kompisar i Björnrike den här veckan då C är i Ramundberget och jobbar. Får lite dåligt samvete att vännerna där uppe måsta ta hand om honom men förhoppningsvis går det bra... Han är ju faktiskt världens snällaste...
På fredag tror jag att det blir lite afterwork! Det vore jätteroligt!
Ikväll blir det lugn och skön Pilates och därefter tidigt i säng med en bra tidning. Onsdagar har jag för mig att det inte brukar vara något särskilt på TV har jag för mig...

Har ni kollat in brorsans bilder från Bequia, Karibien? Vill åka bort nu... Pratade med honom i går via skypen och frågade om vädret - "det är som vanligt, typ 30 grader och strålande sol" - Gah.....

www.aleksandervallstrom.blogg.se




Kommentarer
Postat av: Lillebror...

Tror næstan att det ær lite varmare idag,,.,.,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback