Senil

Ibland kan man ju undra vad man håller på med!
I morse på väg till jobbet glömde jag både handväska OCH passerkort!
Men tack och lov så fick jag med mig busskortet och matlådan i alla fall.... Dessutom lyckades jag ju glömma / jag hade inte en aning om var den var min plånbok i Björnrike, men på något sätt så låg i alla fall mitt betalkort i jackfickan - det är sååå typiskt mig!
Min stora kärlek hittade i allafall min plånbok i går under en massa skidhandskar så den finns i alla fall.
Varför blir man så här tankspridd, vad jag vill minnas har jag alltid haft lite problem med att hålla ordning på plånbok, vantar, nycklar och dylikt men det är trots detta rätt sällan som jag tappar bort något!

På jobbet går allt lite på sparlåga - alla är lite slöa, det är lugnt på kontoret och man har lite tid över till slösurfande. Nästa vecka, då...

Helgen - inga direkta planer. Tvätta, träna och kanske hälsa på Ebba, Emil och deras föräldrar. Jag skulle vilja gå och se "The Holiday" - någon som sett den? Och så ska jag sova.... Är så trött så trött! Dessutom har jag haft lite ont i halsen ett tag, men det bryter som aldrig ut! Det blir väl till helgen...
Kort dag i morgon också, klockan 13 stänger jag kontoret!
Men fram tills dess har jag ett gäng intervjuer att ta hand om.


Kommentarer
Postat av: mamsen

Det ligger i släkten........

2007-01-04 @ 15:07:27
Postat av: Maria

"The holiday" är kärleksmys....haha...man kan ju allid suckta!

2007-01-04 @ 15:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback