Dagens

Klädsel: Baggyjeans, blå skjorta och kavaj
Accesoarer: Armband, klocka, silvriga örhängen och ett silver halsband från kicksilver
Smink: Samma gamla vanliga...
Frisyr: Ostyrligt som vanligt
Låt: Alldeles tyst i rummet förutom lite knackande på tangetbordet
Vill ha: En stor kram - alldeles för länge sedan
Ska: Hoppa över träningen i kväll och gå på After Work i stället...
Roligaste: Att mina pojkar kommer hem i morgon
Tråkigaste: Att det är så långt till min bror
Kramar: Kommer inte i håg...
Pussar: I MORGON
TV-program: Såg delvis "När&Fjärran" igår
Köp: ICA Maxi i går - potatis, köttfärs, finncrisp, lök och lättdryck
Godis: En liten plopp i går
Lunch: Har med mig farmarbiff men stekt lök och hemmagjort potatismos
Kvällsmat: After Worken skall tydligen ha någon buffé av något slag - surprise!
Träning: Ingenting i dag, pump i går och pump i morgonbitti, men i dag vilar jag!
Läsning: Har ingenting just nu...  Trist men sant!
Nyttigaste: Att jag tar min vitamintablett varje morgon, att jag tränar 5-6 ggr i veckan och försöker alltid få frisk luft varje dag?
Onyttigaste: Det skulle väl vara den där ploppen i går då eller alkoholintaget i kväll eller god mat med kärleken i morgon när de kommer hem....

Hur ser din dagens ut???


Kommentarer
Postat av: mamsen

Det ÄR nyttigt att äta god mat med kärleken.
Kram från mamma
Längtar efter dig......

2007-01-19 @ 09:49:47
Postat av: Jempan

Min dagens ser ut så här:
Klädsel: jeans, huvtröja och gympisar
Accesoarer: grönt halsband design Caroline, träörhängen.
Smink: inte mycket..mascara
Frisyr: nyklippt
Låt: P3 ..vet ej vad det är som spelas nu..
Vill ha: Håller med dig Kattis, en mysig stor kram
Ska: åka hem till mamma idag efter jobbet...
Roligaste: får åka skidor imorgon
Tråkigaste: att det är en hel vecka tills jag åker t Umeaå
Kramar: längesen
Pussar: om 7 dagar...
TV-program: slökollade bara igår..
Köp: mandariner och bananer idag
Godis: kors i taket ingenting än..men det blir nog tårta ikväll.
Lunch: kycklinggryta och ris
Kvällsmat: Vet ej. Mamma lagar!
Träning: Ingenting idag, combat igår.
Läsning: Ingenting..ett bra lästips tas tacksamt emot
Nyttigaste: Frukt och träning
Onyttigaste: Tårta ikväll..men tänk vad gott och hälsosamt för själen

Kram

2007-01-19 @ 13:54:21
Postat av: Maria

..njut av dina pojkar nu gumman!!
saknar dig!

2007-01-20 @ 11:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback