Nicole

Under min gymnasietid hade jag en väldigt god vän som heter Nicole. Efter gymnasiet skingrades vi och har bara träffats ett fåtal gånger efter studenten.
I förra veckan bestämde jag mig för att kolla upp var hon bodde numera (
www.hitta.se) och det visade sig att hon bodde här i Göteborg. Lite försiktigt bestämde jag mig för att skicka ett sms på vinst eller förlust, och hon ringde tillbaka dagen efter!
Det bästa var att allt var som vanligt, trots allt som hänt i våra liv under de senaste tio åren. Vi bestämde givetvis att vi måste träffas, och det snart!
En riktig vän är en sådan som även om man inte har kontakt på ett tag så känns det som vanligt när man väl hörs av! Jag ser så mycket fram emot att träffa henne... Jag vet att det har gott bra för henne och jag är sååå stolt över henne!
När ska vi hinna träffas måntro?

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej lilla gumman...
Vad kul att du hittat en gammal kompis!
Det kniper lite i mitt hjärta, att det var såååå länge sedan vi träffades och pratades vid! Skulle vara så kul!!!
Grattis till jobbet och hoppas det håller i sig!

PS.
Jag går in och tittar på din blogg nästan varje dag!!! Så jag håller mig uppdaterad om vad DU gör! Hoppas ni får fint i lägenheten! Lite långt för mig för att komma på inflyttningsfest...

Kramisar från Blekinge!!!

2007-02-14 @ 08:41:33
Postat av: Kattis

Marie >> Visste hade det varit roligt att träffas, men någon gång ska vi väl kunna få till det på något sätt, och inflyttningsfest, bara att komma, vi har ju gästrum nu!!! KRAM

2007-02-14 @ 09:51:02
Postat av: Sofia

Oj, vad modigt av dig :-D Roligt när det känns så bra trots många år på nacken.

KRam

Postat av: Nicole

Va roligt med en blogg gumman!! Hoppas att du har tid för några glas vin snart, med massor av prat..
Puss gumman/ Nicole

2007-02-14 @ 19:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback