Möte

Så var nästan den här dagen till ända. Och om någon undrat så har jag i dag haft möte med chefen och VDn om min framtid och jag tror att den är säkrad på företaget. Jag och min chef har pratat väldigt mycket de senaste dagarna om vad vi vill, hur vi har känt och liknande och jag tror att vi är på rätt spår.
Som det känns nu så känns det rätt bra, osäkerheten har gjort att jag grubblat en del, sovit dåligt då man funderar mycket och så men i natt tror jag att jag kan sova bekymmersfritt....
Annars så har mina pojkar åkt till Vemdalen och det är tyst och lugnt hemma, trist, förra veckan var en underbar vecka med mannen i mitt liv och som vanligt var det jobbigt när de åkte. Men förhoppningsvis så åker jag upp redan nästa fredag för att jobba under den ökända vecka 9! Det vore kalasroligt!
Har varit och haft body pump-klassen i dag igen, jag gillar verkligen att instruera och det vore roligt att ta upp det igen på riktigt. Kanske man ska gå någon utbildning inom detta?
Vad kvällen har att erbjuda vet jag inte, träna eller inte! Har ju redan tränat ett pass i dag så kanske det bara blir en promenad för att få lite luft, det blir ju inte så mycket av den varan när man är hundlös!
Var förresten upp till området dit vi skall flytta om drygt två månader. Inflyttningsdatum är den 26 april och alla som vill är hjärtligt välkomna och komma och lyfta, packa, bära, städa - you name it!
Men det blir nog jättebra! Var lite orolig för en tapet men den var jättefin! Det är frustrerande när man kan kika in och se att allt är klart men man inte får komma in. Det fattas el och sånt, men i princip så såg det klart ut. Verandan och altanen var heller ej uppsatt men jag kan nästan slå vad om att det är klart till helgen! Jag vill flytta nu!!!
Längtar tills jag får stå i balkongdörren och titta ut på Christian som står och grillar och allt det där... Suck, det ska bli så skönt med nytt boende!
Inflyttningsfest blir någon gång i maj, tänkte vänta tills min käre bror kommit hem från Karibien, sen så...
Chefen har gått för dagen, jag har ro i själen, det är lugnt och tyst på kontoret - bra tid på dagen det här!

Kram


Kommentarer
Postat av: Jea

Hej svejs!
Behöver ni flytthjälp, är det bara att ringa. Jag är hemma ;-)
Vad skönt att det verkar lösa sig med jobbet.
Ha det så gott!
Vi hörs!
Kram

2007-02-13 @ 21:03:05
Postat av: mamsen

Jag anmäler mig till städpatrullen, jag har en viss vana av flyttstädningar......
Puss på dig gumman!

2007-02-14 @ 08:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback