Bubbel

Jag svalde nyss en stor klunk med diskmedelsvatten, jag vet, så onödigt, men jag trodde verkligen att det var ett glas med citron-lättdryck!
Nu, bränner det i halsen och bubblar lite lätt i magen, trots att jag druckit enorma mängder vanligt vatten, ätit några cashewnötter för att neutralisera det hela och borstat tänderna.
Men det står inget på flaskan om att det är farligt att få i sig så vi får väl hoppas att jag vaknar vid liv i morgon.... Men fy vad äckligt det var!
Det bubblar verkligen i magen och det bränner i halsen... Shit!
För alla er som inte provat att dricka yes, den gröna varianten så smakar det inget vidare...

Inte det minsta trött är jag heller men jag vet att jag kommer att vara betydligt tröttare när klockan ringer klockan 06:00 i morgon...
Söndagsångest - ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback