Ny inspiration

Har varit på kvartalsutbildning med Les Mills i helgen, de som gör Body Pump, Body Combat, Body Balance, Body Jam, Body Vive och Body Attack (jag tror och hoppas jag fick med alla!).
Jag var i alla fall och fick ny musik till Body Pump, kommer var tredje månad, precis i rätt tid när man är som tröttast på musiken som man har.

Vad har ni att förvänta er då?
jobbigt - ja
musik - okej
träningsglädje - förhoppningsvis

Jag tyckte att bröst var otroligt jobbigt, likaså axlar, medans utfallslåten var okej. En ny grej var att under bicepslåten så ska man lägga på maaassor av ny vikt, biceps är ju en muskel där man kanske inte ökar särskilt ofta, nu har man chansen i slutet av låtet att öka, och då vill vi gärna att du ökar med 2,5 kg på varje sida??!?

Nästa torsdag ska jag och min platschef Karin ha hand om releasen av det nya passet! Kommer att bli grymt!
Nya kläder är beställda, pluggar låtarna för fullt just nu. Började i går och kan första och andra låten som rinnande vatten. Går vidare ikväll med två nya låter för att till helgen bara kunna finslipa teknik och utförande.

Ikväll kommer även nytt program till coren, varför måste allt komma samtidigt?
Dessa låtar kommer jag att lägga fokus på under jullovet då jag inte kommer att köra det nya programmet förrän i jannuari. Skönt!

Har ny spinningmusik också!
En blandning av the Attic, Millas Mirakel, Infernal, Ac/Dc, Backyard Babies och Scooter! Känns bra, har hittat tillbaka till varför jag tycker spinning är så ofantligt roligt!
Dags igen ikväll, förhoppningsvis följer vännen Pälle med!

Christian är uppe i Björnrike, åkte i söndags och det är lite tomt hemma. Tråkigast är att det är mörkt när man kommer hem. Ingen som är hemma och möter en. Som tur är så har jag ju Albin i alla fall, och om en tio dagar så åker vi ju upp till Härliga Härjedalen på "jullov"!






 


Kommentarer
Postat av: Svåger N

Bra med lite ny musik äntligen....har börjat tröttna på de gamla :))

2007-12-11 @ 17:06:09
Postat av: Lillebror...

Men Nicke. Du har væl inte varit dær så mycket att du hunnit trøttna???

2007-12-12 @ 03:54:51
Postat av: Jempan

Har precis testat nya pumpen...bröstlåten är vidrig.. Nya combaten är riktigt bra oxå

Kram

2007-12-12 @ 22:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback