Trött

Jag är trött, trött i kroppen och trött i största allmänhet.
Kanske har det blivit lite för mycket i sommar, kanske känner kroppen på sig att det är semester snart, kanske har det blivit för mycket träning och jobb. Kanske man inte behöver ha 3 jobb, kanske man inte behöver vara så förbannat duktig hela tiden?
Jag har hela tiden tänkt att "bara hösten kommer så får man vila upp sig" - pyttsan... Ser ut som om hösten kommer att bli minst lika intensiv. Dock får jag ett jobb mindre då det endast återstår 2 helger på golfbanan, två helger eller 28 timmar...
Vad gäller träningen så har jag under hösten tre pass i veckan i Stenungsund: pump måndagmorgon, spinning 45 min på torsdag lunch och även fredag morgon. I Kungälv kommer jag att köra spinning på tisdagkvällarna och pump på fredageftermiddagen. En höst bara, det orkar jag....
Spinning 60 min i går och det var jätteroligt! Har haft fulla spinningpass varje vecka sedan jag drog igång och det är väldigt inspirerande. Därefter en skön promenad med Jea och Albin. Hemma i soffan låg C....
Jag är trött just nu! Jag vet inte om det är sömnbrist eller om kroppen börjar säga ifrån.
Mindre än en månad till semestern... Jisses så skönt det ska bli!

Otroligt väder ute i dag, kallt och soligt! Vill bara dra på mig dunvästen och ta en lååång promenad med Albin. Vara ute och få ny energi. Har dock en hektisk men rolig dag framför mig där jag kommer att få mycket gjort. Sedan kör jag en Body Pump klass i kväll och sedan får jag ta min efterlängtade promenad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback