Som hastigast

Tittar bara in som hastigast.
Är på Lysegården och jobbar hela helgen. C spelade KM i dag men i dag fick han inte spela vidare. Det var såå nära....
Var ute och sprang i går. Jag springer 1 ggr per år, och i går gav jag mig ut på en 12 km runda. I dag har jag ont i ett knä och i höften, varför kan man inte börja lugnt. Men det kändes bra att veta att det inte är något fel på konditionen i alla fall...
Fika med vännerna David, Lena och barnen ikväll innan träningen, mysigt.
Annars en väldigt lugn helg. Räkor och mys med mina pojkar!
Snart måndag igen... Time flies!
Hoppas snart att en helg med tjejerna är bokade. Vore såå roligt, och enligt debatten på senaste inlägget finns i allafall ambitionen att få till något...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback