Ont

Jag har ont i ögat, inte i ögat, utan i ögonlocket.
Allt är jättesvullet, ögonlocket hänger och är alldeles rött.
Sitter med solglasögon på mig för att vila ögat, är osminkad och ser allmänt nyvaken ut.... Har haft så här i tre dagar nu. På eftermiddagen blir ögat bättre, men när man ser det på morgonen så vill man bara gå och lägga sig igen. Det gör ont ont ont i ögonlocket. Trodde först att det var en vagel, men det har jag kommit fram till att det inte är.
Vad göra?
 
I går tvingade jag min sambo att ta med en gräsklippare hem, han jobbar ju som bekant på en golfbana och har fri tillgång till gräsklippare minst sagt.
Vår hyresvärd har fullt ansvar att se till att vår gräsmatta blir grön och därefter kommer de att lämna en gräsklippare till området. Detta har dock inte blivit gjort. Flera decimeter högt ogräs är vad vi hade på den så kallade gräsmattan, tills i går!
Jag klippte bara våran "plätt" och grannarna stod och tittade på. Nu är det i alla fall fint på våran lilla täppa.

Fick precis ett sms från Telia, jag har Tre. Varför skickar då Telia sms till mig? "Ring billigare när du är i Europa...."

Dagens planer: Få undan papper som blivit liggande, lång lunch i solen sittandes vid kajen, update med en av cheferna, köra en BP-klass i Stenungsund, långpromenad med Albin. Kanske ringa doktorn med ögat?

Kommentarer
Postat av: Tina

Kan nog tänka att doktorn borde titta på ögat ja.
Good luck! *kram*

2007-08-07 @ 09:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback