Nytt märke för tjejer

I går var en träningsfri dag. Eftersom jag lätt blir rastlös av att bara vara hemma (hemsk tanke att vara göralös några timmar....) så fick Christian i uppdrag att hitta på något.
Vi åkte till Göteborg och ny/gamla Stadium XXL dit vi faktiskt aldrig varit tidigare. Den var fantastisk! Stor, det fanns allt från hockeyutrustning till en surfavdelning. Snyggt, fräscht och trevlig personal. Här kommer det att bli fler besök.
Dock gjorde jag en intressant upptäckt, jag hittade ett märke jag aldrig sett förut som hade ursnygga jackor, windstoppers, vindjackor ect för tjejer. Ursköna och en fantastisk kvalitet (kändes det som i alla fall).
Märket är Wild Roses, mer info finns på
www.wildroses.it - Kläder för tjejer i farten kan man väl säga. För klättring, hiking, skidåkning kanske. De hade även fina träningstoppar och sånt. Me like, jag vill ha!

Därefter gjordes även ett besök på Bolagret, där har de grymt snygga grejer till hemmet. Till bra priser dessutom!
Vi var in på MediaMarkt, men eftersom vi inte skulle ha några elektronikprylar så gick vi snabbt därifrån.
Jag fick sushi på hemvägen, man får alltid äta sushi när man är i Göteborg. Älsklingen hämtade mat från McDonalds.
Bra kväll,  skönt att bara vara med sambon och ha det mysigt.
Men nu, nu är det fredag och "bara" 48 dagar kvar till Kina........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback