Måndagmorgon...

Efter en rolig men intensiv helg med en mycket lyckad flytt satt C och jag i går kväll och tittade oss omkring... Då kom det som ett paket på posten; halsont, ont i kroppen, huvudet... Natten har varit orolig och jag känner mig varm och klibbig! Jag som inte varit förkyld på så himla länge... Nu vill jag absolut inte vara förkyld!
Tre nätten har tillbringats på Grepvägen och allt känns jättebra. Grillade i lördags med hela familjen och det var en mysig tillställning. I går åkte mamma och pappa hem, David, Lena och barnen kom och sedan var jag i väg och tränade en sväng... Vi har trevliga grannar, och jag tror att det här kommer att bli jättebra!
Deklarationen är i vägskickad, givietvis via nätet och om allt går som det ska så får vi nog en rejäl slant till midsommar!
I dag är det "klämdag" men Christian är i väg och jobbar i alla fall. Själv har jag massor att göra men känner mig lite låg med den här förkylningen... Nåja, klockan är ju bara halv 8 så med en alvedon i kroppen kanske det blir lite fart på mig.
Undrar om jag kan få med mig min hund på en promenad? Han kan vara lite svårväckt på mornarna...

Ikväll skall vi grilla, vill du vara med?
KRAM

Kommentarer
Postat av: Martin

Grilla är gott, kanska kan höra med Malin om hon är sugen... ;)

Postat av: mamma i Sveg

Tack K & C & A för en helmysig helg med er. Ni bor ju som kungar nu, så fantastiskt fint ni har fått det. Inte ett enda lutande golv......hoppas snart att få göra en visit igen.
Pussar o kramar från mamma o pappa.

2007-04-30 @ 08:33:19
Postat av: Jeanetthe

Tack för grillningen idag. Jättetrevligt. Hoppas ni får en trevlig första maj.
Stor kram från oss....

2007-05-01 @ 00:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback