Doften av grillat...

Nuärenära!
I eftermiddag klockan 16:30 får vi äntligen nycklarna till nya boendet på Grepvägen 427!
Känns så spännande...
På lördag tänds grillen för första gången, alla är välkomna!

Snart ska jag i väg på intervju och i morgon har jag lyckats klämma in två intervjuer på förmiddagen innan vi får nobelt besök av en stark pappa och en mamma som är duktig på att städa... Sedan är det bara att börja bära!

Så, på jobbfronten känns det bra! Tror att det kommer att lösa sig till det bästa, snart! Dessutom fick jag erbjudande om mitt gamla jobb på GK men den karamellen måste jag suga lite på innan jag lämnar besked!
På flyttfronten känns det ännu bättre. Allt är ordnat och klart, nu vill jag bara flytta!

Kram till er alla och välkomna att hälsa på på Grepvägen!

solen skiner.......


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Grattis till det nya boendet!!

Postat av: Gustafsson

Jag kommer kanske förbi någon dag, får familjen följa med... ;)

Kram M.

2007-04-26 @ 15:04:19
URL: http://solviken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback