Solen skiner!

Åter igen måndag vilket enligt mig är veckans tråkigaste dag. Men de kommer ju med jämna mellanrum och det är liksom bara att acceptera.
Sitter på jobbet, har 2 timmar och 40 minuter kvar, sedan är det "Bye bye". Hörde av min kollega J att chefen ville att jag skulle jobba på torsdag men jag tror att "jag har jäkligt mycket att göra på torsdag...."

Bion i går var bra, väldigt tjejig och en film som man inte behöver se på bio. Men helt okej, och slutet var oväntat. Tror att många kan känna igen sig i relationen.

Vad bertäffar nya boendet så ringde jag i dag till bostadsbyrån.
Tydligen så finns det 14 st 3:or och 14 st 4:or. Vi står på köplats 27 till en trea men till fyrorna så har vi köplats 12 vilket i praktiken borde betyda att vi kommer att få en lägenhet. Men så pratade hon om att många har ju skrivit upp sig på både 3:or och 4:or men all information får vi på mötet på onsdag! Så nu kan man väl säga att vi nästan har fått en ny lägenhet va?
Tänk att bo i ett hus som inte lutar.....

Dagens planer:
Spinning klockan 18:30 - det blir snabba puckar då jag slutar jobbet klockan 18:00 men det är bara att hålla tummarna att inget händer så brukar jag hinna!

Annars så ska man väl typ betala räkningar och sånt nu men det skjuter jag upp tills i morgon.....

I morgon ska jag banne mig ha sovmorgon!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback