Snart så...

Då är det bara timmar kvar innan jag är officiellt anställd av Kornboden Resurs.
I morgonbitti klockan 08:00 flyger jag från Landvetter, mellanlandning på Arlanda för att sedan flyga vidare mot Östersund. Resterande tid av söndagen kommer att tillbringas i trevligt sällskap med Therese och Eva. Kanske t o m att Linda H ansluter....
*
Hade en mycket trevlig dag med Lena och Ebba i går på stan! Lena med magen som börjar bli så stor och Ebba är nog den sötaste flickan i världen! Kvalitetstid utan karlar och stress! Hann även med att shoppa SVARTA vagabondstövlar! Jättesnygga men ack så ont de gör...
*
Inflyttningsfest hos Jessica G i går kväll och det var mycket trevligt folk där! Tyvärr blev det ingen vidare utgång då stället blev fullt! Men det var roligt på festen i alla fall!
Hur var det inne på "Hatten" Pälle - du som var smart att gå dit i tid?
*
I dag fick vi panik åka till Allum, ett stort köpcenter utanför Gbg. Fick mail i går kväll från chefen om vår konferens till helgen. Det blir en  fullspäckad helg med massa mat på olika restauranger, möten, jobb men även besök på Rondo där vi ska se "After Dark" - roligt! Men då jag helst går klädd i baggybyxor så fick jag genast ett problem - jag har ingen klänning som passar för detta. Så många suckar senare (från Christian allså) så vandrar vi tomhänta ut från Allum då jag inte hittat en enda klänning som fallit mig i smaken men har lyckats klura ut en backup-plan som jag tror blir kanon...
Någon som varit och sett showen som "After Dark" kör eller?
*
Långpromenad med albin som nu är överlämnad två nätter till svärföräldrarna, vad skulle vi göra utan dem? C åker till Danmark i morgon för en golfresa med grabbarna.
Varenda helg framöver är uppbokad - vad hände med spontaniteten i livet?
Den 21 oktober har jag satt upp mig på Marathon-spinning - 4 timmar oavbruten spinning, klarar man det eller? Skam den som ger sig...
*
Fick en ny bok i dag också av C: Fortsättningen på boken "Män som hatar kvinnor" av Stieg Larsson som i alla fall jag har nominerat till årets författare. Tyvärr så gick han bort 2004. Boken heter i alla fall "Flickan som lekte med elden" och jag tror att jag har många spännande timmar framför mig med bra läsning. Har lite väntan på Arlanda i morgon...
*
Grattis till Linda och Jonas som blir med hus i morgon - lovar att komma så snart jag kan!!!!!!
*
Återkommer med rapporter om min första arbetsdag så snart jag kan! Spännande värre just nu....
***
Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Svåger N

Vill bara meddela att Pälle kom inte heller in på Hatten igår :-)))

2006-09-30 @ 22:41:38
Postat av: Pälle

Näää, efter 90 minuters köande och fortfarande en enorm kö kvar så gick jag å Leffe och tog en öl på O`Learys i stället. De flesta var väl inte ens hälften så gamla som oss där så det blev tidig hemgång. Nästa gång det är på Hatten ska jag nog tälta utanför ett dygn innan så man kommer in. :-)

2006-10-01 @ 14:08:21
Postat av: kattis

jag är lätt med och tältar!!!!!!

2006-10-02 @ 14:09:34
Postat av: Linda

Halloj! Läste att du jobbat för Kornboden Resurs. Jag skall på intervju där snart och undrar om du har tips eller kan berätta lite om hur det är att jobba som inhyrd åt dom? Mail: [email protected]

Tack!

2007-10-30 @ 09:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback