Sju svärord

Ikväll när jag cyklade till träningen så hoppade kedjan på cykeln av.
Högt och tydligt svor jag inte mindre än SJU svärord (kan ej upprepas på denna sida).
Tur i oturen kom det en karl förbi med två hundar. En whippet och en kinesisk nakenhund (båda är jättefula) som dagen till ära var klädd i en kamouflagedress i fleece.
I alla fall så såg väl den här stackarn min frustration och eftersom han var den ende inom två meter från mig så kände han sig skyldig till att hjälpa mig.
Det jag inte sa när jag slutat svära var att jag oljade kedjan så sent som för några veckor sedan.
Medans han grejade med cykeln fick jag hålla i hans fula hundar. Men Albin gillar dem så de har väl någonting i alla fall.
Den här stackars karln berättade vänligt nog att han aldrig hade hört någon säga så många svärord på en och samma gång, oups!
Han blev kolsvart om fingrarna men jag hann i tid till träningen i alla fall. Tur att det finns snälla människor!
Måste nog ta reda på var han bor och lämna en godispåse till honom....

Dagens middag: Hawaii-gryta med ris

Dagens träning: Core + Spinning

Antal valskyltar härifrån - Pulsen (200 m): ca 40




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback