Östersund

86017-57

Då ska jag börja min karriär hos Kornboden med ett besök hos cheferna i Östersund!
Så första arbetsdagen ska jag upp till Ösund över dagen!

Väntar på ett mail nu med mitt schema den första månaden... Spännande! Kommer förmodligen att hata dessa resor om ett tag men nu känns det bara roligt! Dessutom så kanske jag får träffa Tessan, Eva och Linda! Eva och jag har ju lite att planera inför vår resa till Thailand också... Kan man inte fråga om man får åka upp redan dagen innan eller gör man inte sånt?

Det är nåt visst med Östersund trots allt tycker jag.... Kallt och blåsigt, men det kommer ju alltid att vara "stan" liksom....




Kommentarer
Postat av: Jempan

Stan är alltid stan.. :)
Åka till stan och handla. Det var grejor det!

Kram

2006-09-21 @ 15:38:56
Postat av: Kattis

Det var det verkligen, det var lite "stort" att åka dit nästan... Tänk första gången man fick åka SJÄLV!!! Oj oj oj...

2006-09-21 @ 17:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback