Officiellt!

Nu är det officiellt, nu är jag arbetslös!
Sista dagen i dag med chefen och det hade hon glömt bort, hihi!
har visseligen några dagar kvar att jobba men de timmarna kommer att läggas på föregående lön så nu är det stämpling som gäller....

Tack och lov blev det ingen avtackning what so ever, det är det värsta jag vet!

På torsdag gäller det.......

Har precis varit i väg och tränat först core och sedan spinning. I dag kändes det jättebra med träningen. Kanske gjorde det susen att jag vilade i helgen? Dessutom så är det slut på "pumpandet", jag blir bara stor. Så nu är det spinning, fys, pilates och ev boxning som gäller. Ska prova på onsdag, tycker inte om att träna boxning då jag inte vet vem jag får boxas men förhoppningsvis så kan jag dra med mig Pälle!!!!!

Vi har hittat hus!!!!
http://www.bovision.se/bin/cgicache.dll?67159941,6769 Har kan jag tänka mig att bo ett tag, så det är bara att hoppas att vi stått tillräckligt länge i bostadskön för att få ett hus. Det skulle göra det lite lättare att stå ut i vår minimala lägenhet under vintern om vi hade detta boende att se framemot och så behöver vi inte stressa med att köpa hus.

What else... Det är dags att bada och ladda inför CSI klockan 21 som är min favorit.
C är och tränar volleyboll och har lovat att ge det en ärlig chans. Han måste ju ha något att sysselsätta sig med under hela vintern då golfen är ett minne blott.....

Och, jag blir jätteglad när man kommenterar! Har ungerfär 76 läsare per dag men ingen kommenterar....

KRAM


Kommentarer
Postat av: Jea

Skojar du!? Hade EM glömt av det.... Tur att det är över nu....

Jasså, pumpen läggs på is. O jag som ska börja med det igen... hehe

Ser ju jättemysigt ut. Lovar att hålla tummen. Hade varit perfekt för er tre.

Hörs senare! Ha det så nice girl!
kramis

2006-09-12 @ 08:48:04
Postat av: Pia Vallström

Huset ser väldigt mysigt ut. Inte så stort, men det behövs ju inte mera än så här. Är det Långt från Kungälv centrum?
ha det så bra
soliga o varma kramar ! mamsen

2006-09-12 @ 10:22:40
Postat av: Jempan

Det ser ju jättemysigt ut!! Ett eget litet hus..det vill jag oxå ha :)
Kramen!

2006-09-13 @ 10:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback