Lunchdejt?

Lunchdejt?

Nyss hemkommen från den stora staden Göteborg.
Då Christian absolut inte kan tänka sig att äta sushi så får jag ju liksom passa på då jag är i stan utan honom, som i dag. Smet in på "Super Sushi" och fann att det endast fanns EN stol ledig i hela den lilla lokalen, varför är alltid sushi-ställen så små? Då detta var i lunchtid var det med andra ord knökfullt!
Så jag slog mig ner på den enda lediga platsen, ett sånt här bänkbord där man glor rätt in i vägen.
Det visade sig att jag hamnat brevid Peter Siepen, jag har alltid haft väldigt varma känslor för honom.
Peter satt och sms-ade på inte mindre än två (2) mobiltelefoner. Sedan ringde han en vän och sjöng typ en Lasse Berghagen låt för kompisen i telefonen. Dessutom lovade han att sätta upp den/det på gästlistan på Lounge. Ja det var väl det.... Han åt i alla fall upp sin sushi, jag lämnade en bit, och sedan begav jag mig vidare medans Peter satt kvar ensam och stirrade in i den rosa väggen....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback