En glad nyhet!

En glad nyhet!


I går kväll fick jag en glad nyhet per sms. Det var från min gode vän Anders från Kil i Värmland.
Han skrev  "Självklart ses vi i Thailand!"
Vad roligt att han kommer att dyka upp. Anders är en av de roligaste människorna jag känner! Att han dessutom pratar värmländska gör det hela bara roligare...

I dag fick jag en inbjudan till en 30-års fest i Stockholm nästa helg.... Hm, hur ska jag/vi få in det i planeringen. Det är min gode vän Edvin som fyller 30! Det hade varit jätteroligt att åka dit men tyvärr så ser det ut som vi måste tacka nej. Jag jobbar min sista helg på Lysegården och förhoppningsvis så har jag även börjat jobba på det andra jobbet. Om jag nu får det....

I morgon efter (förhoppningsvis) den sista lunchintervjun så ska jag åka hem till min vän Ellinor och träffa henne och hennes lilla bebis. Det ska bli jättemysigt! Grattis till Ellinor som även fyllde år i går!!!

Har precis kommit hem från en låååångpromenad med Albin. I dag lät jag honom springa fritt och göra precis som han ville. Ni som känner Albin vet att han har en tendens till att smutsa ner sig.... Så var fallet i dag. Jag var tvungen att åka och bada honom i älven innan vi kunde åka hem... Han var till och med svart av jord, gyttja och lera upp på huvudet, men jag tror att han hade roligt under tiden i alla fall!

Dagens träning: Box (60 min) och Pilates (60 min)

I går åt vi panerad taco-kyckling, säg till om ni vill ha receptet för det var riktigt smarrigt, och superenkelt!

Over and out

Kommentarer
Postat av: Pia Vallström

Är du riktigt säker på att Albin är en hund?
-jag tror att han är en lortgris.........
puss från momma

2006-09-13 @ 14:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback