Söndag

Spinning i 4 timmar - jag hade faktiskt lite ångest innan men det gick helt klart över förväntan!
Sista kvarten var riktigt urjävlig men annars så var det jätteroligt!
Instruktörerna var peppade till tusen, nya låtar och benen var riktigt starka. Tills de sista 15 minutrarna... Men jag höll ut!
Det var en skön känsla att strecha efteråt!

I dag har jag varit på kurs med Albin. Jag höll verkligen på att börja gråta och ge upp! Min älskade lilla hund uppförde sig som den västa skitungen jag någonsin träffat! Till slut kändes det som hela kursen kretsade kring Albin och vilken problemhund jag hade!
Han är den mest undrbara.
Självkänslan efteråt är inte den bästa men jag och Albin får väl fortsätta vårt tränande på eget håll och sluta lyssna på alla "så kallade hundexpterter" där ute....

Ska till svärföräldrarna ikväll och äta middag. Måste hinna träffa dem lite innan vi åker.

I morgon är det måndag igen och åter igen blev det en helg utan sovmorgon. Som sagt, måndag och sedan tisdag och sedan åker vi........

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback