Så ser den ut

Så ser den ut

Min nya telefon - visst är den fin?! Förgoppningsvis så är den bra också.... :-)

Precis pratat med min vän Lena som är tjock om magen. Lyckades planera in en hel kväll tillsammans, det är ovanligt! Roligt att ha sånt att se fram emot... Tiden fram till Thailand (ni tycker inte att jag tjatar va?) kommer att gå i en rasande fart...

Dagens lunch i dag: Eftersom jag hade planerat in Body Pump på lunchen men instruktören (min chef) är hemma med sjukt bra så det är inställt, så jag tror jag smiter i väg och unnar mig en sushi ute i solen...
"Glömde" matlådan hemma i dag, oups!

Kommentarer
Postat av: Jempan

åh sushi!! Var det gott? Det finns inget sushiställe här i Falun..synd synd!!
Hoppas att du trivs bra på jobbet!!
Kramen!

2006-10-16 @ 12:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback