Ny vecka

Intensiv helg med konferens.
Hann dock med ett mycket trevligt besök på Rondo, Liseberg där After Dark höll i showen. Grymt!
Känns bra på jobbet, dock väldigt mycket att göra!

I dag åker min gode vän Anders T till Thailand i två månader! Snart är det vår tur, det är faktiskt bara två veckor kvar nu, eller om fyra veckor och två dagar så är vi hemma igen.
Om drygt en och en halv månad ska man upp med julsakerna... Här går det undan!

Annars så händer inte så mycket. Känner att jag inte riktigt har tid med mig själv och min omgivning. Dessutom är jag så himla trött....  Hur ska man hinna jobba heltid, ha ett fungerande familjeliv, hinna med hund, karl och vänner, hinna träna, koppla av? Är helt död klockan 22 på kvällarna om jag har klarat av att hålla mig vaken under CSI/Desperata Hemmafruar eller vad det nu kan vara.
Har fått dra ner på träningen tyvärr... Men annars får inte min hund den tiden han så väl behöver.

I mitt nästa liv - då ska jag ha mer tid!

By the way så åker vi till Sveg på fredag! Det ska bli skönt! Pappa och C ska ut och jaga på lördag, det innebär kvalitetstid med mamma och bror. Ett besök med vännen L MÅSTE hinnas med.
Förhoppningsvis så ska vi även till Vemdalen och träffa vänner och kolla in vinterns kläder i "Shopen" -me like!

Snabba puckar - dags för en ny intervju! Jag behöver projektledare och systemutvecklare, någon som är sugen på detta?

KRAM

Kommentarer
Postat av: Jonas

Ja jag skulle kunna tänka mig ett jobb. Har en magister i systemutveckling. Fixa nu! :)

Postat av: Anonym

Åh - pleeeeease, flytta till Gbg, jag behöver anställa DEN BÄSTE NU!!!!

2006-10-10 @ 10:41:58
Postat av: Jonas

Ja varför inte? Det är inte omöjligt! :)

2006-10-10 @ 11:49:42
URL: http://www.jonaswestberg.com
Postat av: Kattis

Jonas - jag skulle anställa dig på stört!!!!

2006-10-10 @ 15:35:33
Postat av: Jonas

Då kommer jag ;)

2006-10-11 @ 09:43:17
URL: http://www.jonaswestberg.com
Postat av: Kattis

Vi kanske ska vänta till efter helgen då... ;) Du hör väl av dig om du är intresserad, vi söker snart folk i Sthlm också!!!!

2006-10-11 @ 12:01:05
Postat av: Jonas

Givetvis gör jag det och jag är intresserad. Letar nytt jobb för tillfället.

2006-10-11 @ 23:07:20
URL: http://www.jonaswestberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback